Marcová ponuka vzdelávania je kreatívna a využíva digitálne technológie

marec v NIVaM

Ukážte svojim deťom a žiakom nekonečné možnosti rozvoja ich vlastného tvorivého potenciálu. Získajte nové profesijné skúsenosti, vďaka ktorým podporíte ich kreatívnu stránku osobnosti a pri rôznych vedeckých projektoch či experimentoch ich sprevádzajte aj cez efektívne využívanie digitálnych nástrojov.

Aj takto znie ponuka našich aktuálnych vzdelávacích programov. V marci je ich tematické zameranie mimoriadne široké. V rámci výberu otvorených vzdelávaní podčiarkujeme napríklad tie, ktoré sú zamerané na rozvoj kreatívneho myslenia, kreativizáciu osobnosti, ale napríklad aj na personalizáciu vyučovania v praxi.

Na druhej strane veľmi intenzívne prenikajú do výučby digitálne technológie. Rovnako ich môžeme vnímať ako tvorivý nástroj. Prostredníctvom konkrétnych vzdelávacích programov napríklad zistíte, akým spôsobom ich využiť v žiackych projektoch, na hudobnej výchove či hodinách angličtiny.

Zaujímavo znie aj ponuka byť na hodinách tak trochu archeológom, etnológom či muzeológom a v programe Znovuzrodenie historickej architektúry v digitálnej dobe sa naučiť tvoriť napríklad jednoduché virtuálne 2D modely niektorých historicko-kultúrnych pamiatok. Takúto zážitkovú hodinu si užijete nielen vy, ale aj vaši žiaci.

Tí, ktorí pracujú s predškolákmi môžu vďaka digitálnym technológiám rozvíjať ich predčitateľskú gramotnosť a pripraviť im prostredníctvom nich maľované čítanie. Ako na to, sa dozviete v tematickom vzdelávacom programe. Prípadne sa môžete zamerať na hru a jej vplyv na rozvoj dieťaťa v predškolskom veku. V konkrétnom inovačnom vzdelávacom programe zanalyzujete hru ako základnú činnosť predškoláka a spojíte jej využitie aj s pedagogickou diagnostikou.

Spomenuli sme len niektoré z plánovaných vzdelávacích programov a podujatí. Z kompletnej ponuky dostupnej nielen počas marca, ale aj na ďalšie obdobie si môžete vyberať na  https://edu.nivam.sk/


Marec v NIVaM | výber z pripravovaných programov vzdelávania a odborných podujatí


  3. 3. 2025 | Podpora a rozvíjanie kreatívneho myslenia žiakov | KP Košice

  3. 3. 2025 | Inovatívne využitie digitálnych nástrojov v žiackych vedeckých projektoch | KP Banská Bystrica

  4. 3. 2025 | Kooperatívne techniky na podporu učenia sa žiakov | KP Košice

  6. 3. 2025 | Digitalizácia učiva Sándora Petőfiho ako účinná forma rozvoja dôležitých kompetencií žiakov | pracovisko Komárno

10. 3. 2025 | Znovuzrodenie historickej architektúry v digitálnej dobe | KP Nitra

12. 3. 2025 | Digitalizácia učiva Móra Jókaiho ako účinná forma rozvoja IKT kompetencií žiakov | KP Nitra

12. 3. 2025| Hudobná výchova digitálne – zážitkovo – zábavne | KP Nitra

12. 3. 2025 | Kreativizácia osobnosti dieťaťa prostredníctvom projektovej činnosti | KP Žilina

18. 3. 2025 | Využitie hry na rozvoj osobnosti dieťaťa | KP Prešov

20. 3. 2025 | Moderné prístupy na hodinách telesnej a športovej výchovy | KP Prešov

21. 3. 2025 | Digitálne nástroje vo výučbe gramatiky ANJ na 1. a 2. stupni | KP Bratislava

24. 3. 2025 | Maľované čítanie v digitálnych technológiách, ako nástroj na rozvíjanie predčitateľskej gramotnosti | KP Žilina

Personalizované vyučovanie v praxi

Tvorba komplexných úloh a ich aplikácia vo výchovno-vzdelávacom procese

Zdielať tento článok