Kľúčové otázky pre májové tematické webináre: Je pre podporné opatrenia problémové správanie žiaka skutočne problém? Vedia rodičia, akú úlohu zohrávajú v celkovej adresnej pomoci svojim deťom?

titulka_webinare maj

 „Na hodinách vyrušuje.“ „Nemá záujem o výklad.“ Adresná pomoc žiakom cez podporné opatrenia nepoužíva takéto jednoznačné a strohé vyjadrenia. Pomáha deťom tieto prekážky vo vzdelávaní zvládnuť. Rovnako je tento systémový a individuálny prístup otvorený pre diskusiu s rodičmi, ktorí majú vedieť, ako vedia pomôcť priamo oni a poznať možnosti podpory.

Aj o týchto faktoch sa bude hovoriť na najbližších webinároch Národného inštitútu vzdelávania a mládeže (NIVaM) k téme podporných opatrení.

Už počas prvého májového týždňa majú učitelia, odborníci, ale i rodičia možnosť zoznámiť s konkrétnymi témami z oblasti adresnej pomoci deťom a žiakom.

Prvé z online podujatí pomôže predovšetkým tým, ktorí riešia problémové správanie svojich detí a žiakov. Lektori poskytnú praktické návody, ako zvládnuť napríklad pasivitu na vyučovaní či ako udržať pozornosť žiaka.

Druhý webinár je ponukou predovšetkým pre rodičov. Dostanú odpovede na dôležité otázky. Od toho, aké má ich dieťa možnosti podpory, cez jednotlivé kroky, ako o ňu požiadať až po riešenia, čo robiť, keď škola nemôže dostatočne vyhovieť.


WEBINÁRE k téme podporných opatrení (máj 2025)


  • Práca s problémovým správaním na vyučovacej hodine v kontexte aplikácie podporných opatrení | 5. 5. 2025 | 15.30 hod. – 17.00 hod. | informácie a prihlasovanie
  • Ako dokáže rodič získať pomoc pre svoje dieťa cez podporné opatrenia? | 7. 5. 2025 | 15.00 hod. – 16.30 hod. | informácie a prihlasovanie
logolišta s POO SR
logolišta s POO SR
Zdielať tento článok