Koučovací prístup k žiakom aj zameranie sa na ich hodnotový systém. V aprílových tematických webinároch otvoria učitelia aj odborníci veľmi špecifické otázky

webináre k téme podporných opatrení

Viesť deti a žiakov k väčšej samostatnosti, upriamiť ich pozornosť na vlastný hodnotový svet, ale napríklad aj ukázať im, ako môžu svoju hyperaktivitu či citlivosť na zmyslové podnety využiť pri učení sa. Aj to je adresná pomoc deťom a žiakov vo forme podporných opatrení. Tieto konkrétne témy zaradil Národný inštitút vzdelávania a mládeže (NIVaM) do najbližších webinárov.

Učitelia a odborníci sa v pripravovaných tematických online podujatiach zamerajú na mozog dieťaťa, ale aj možnosti neuropedagogiky.

Otvoria aj tému takzvaného koučovacieho prístupu vo svojej práci. Vďaka nemu podnecujú deti a žiakov, aby rozvíjali svoje sebauvedomenie, boli viac samostatní a zodpovední.

Ďalším termínom bude charakterové vyučovanie vo vzťahu k prevencii duševného zdravia.

Nižšie uvádzame prehľad najbližších webinárov s odkazmi na prihlasovanie.


WEBINÁRE k téme podporných opatrení (apríl 2025):


Mozog v centre pozornosti: ADHD, autizmus a neuropedagogika v kontexte PO v ZŠ | 22. 4. 2025 | 13. 00 hod. – 16. 00 hod. | informácie a prihlasovanie

Využitie koučovacieho prístupu v práci učiteľa vo výchovno – vzdelávacom procese | 23. 4. 2025 | 13. 00 hod. – 15. 00 hod. | informácie a prihlasovanie

Prevencia duševného zdravia prostredníctvom charakterového vyučovania | 29. 4. 2025 | 9. 00 hod. – 11. 00 hod. | informácie a prihlasovanie

logolišta s POO SR
logolišta s POO SR
Zdielať tento článok